o nas

Torre Eventi posiada bogate doświadczenie i dedykowany zespół do obsługi spektakli skierowanych do osób dorosłych, jak również dla najmłodszego widza.

DBAMY O JAKOŚĆ I WIZERUNEK KULTUry od ponad 12 lat!

Od ponad 12 lat naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja każdego widza i uczestnika wydarzenia kulturalnego! Oferujemy dedykowane usługi w zakresie profesjonalnej obsługi widowni, szatni w instytucjach kultury, ale też kolportaż programów i gadżetów. Torre Eventi to synonim profesjonalizmu, odpowiedzialności i zaangażowania. Nasz zespół to grupa młodych ludzi z pasją, których wyróżnia wysoka kultura osobista, kreatywność i indywidualne podejście do każdego widza. Nie ma dla nas sytuacji nie do rozwiązania.

Obsługujemy zarówno duże widownie (1500 osób), jak i bardziej kameralne sceny i ośrodki kultury. Pracujemy przy spektaklach teatralnych, konferencjach, koncertach i innych wydarzeniach kulturalnych. Mamy doświadczenie w pracy z dziećmi oraz spektaklach dedykowanych osobom dorosłym. Doskonalimy również nasze umiejętności poprzez liczne szkolenia np. w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, aktywnej sprzedaży czy pierwszej pomocy przedmedycznej.

Współpracujemy z największymi teatrami i instytucjami kultury, gwarantując obsługę i wsparcie na najwyższym poziomie!

 

Współpracujących instytucji kultury

wykwalifikowanych pracowników

Lat doświadczenia

Widzów obsługiwanych codziennie

zadowolonych Klientów

Zaufali nam:

Teatr Muzyczny Roma

Teatr Syrena

Teatr Studio Buffo

Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji

Teatr Lalek Guliwer

Teatr Ochoty

Europejskie Centrum Kultury Matecznik Mazowsze
w Otrębusach

Ośrodek Kultury Ochoty

Fundacja Impact

Agencja BrandNew

Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza 

Teatr Na Woli

Mazowiecki Teatr Muzyczny

Stołeczna Estrada

Teatr Studio

Teatr WAM

Historia Torre Eventi

Początki działalności sięgają 2007, kiedy założycielka firmy – Agata Wróblewska rozpoczęła pracę w Teatrze Muzycznym ROMA na stanowisku bileterki.

        „Od samego początku fascynowało mnie, że pełnię niezwykle ważną rolę i mam bezpośredni wpływ na satysfakcję i zadowolenie widza. Wtedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, jak ważną rolę pełni obsługa widowni w teatralnym świecie”.

                                                          Agata Wróblewska

Firma Torre Eventi powstała w 2012 roku i od tego czasu dbamy o komfort widzów i jakość. Z roku na rok poszerza się zarówno grono instytucji, firm i przyjaciół ze świata kultury, jak i  nasza oferta usług, którą rozwijamy i dopasowujemy do naszych partnerów i ich klientów.

Elastyczne podejście do współpracy w zakresie obsługi widowni pozwala nam stać się pionierami i wyznaczać nowe trendy w tej dziedzinie, co spotyka się z uznaniem nie tylko samych partnerów, ale przede wszystkim widzów i gości – bo to oni są najważniejsi.

Serdecznie zapraszamy do współpracy
Zespół Torre Eventi  

Kontakt

Torre Eventi

Agata Wróblewska

Tel. 600 050 064

E-mail: kontakt@obslugawidowni.pl

Formularz kontaktowy

Zgoda

Zgoda

Zgoda

3 + 6 =