o nas

Torre Eventi posiada bogate doświadczenie i dedykowany zespół do obsługi spektakli skierowanych do osób dorosłych, jak również dla najmłodszego widza.

DBAMY O JAKOŚĆ I WIZERUNEK KULTUry od ponad 10 lat!

Od ponad 10 lat naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja każdego widza i uczestnika wydarzenia kulturalnego! Oferujemy dedykowane usługi w zakresie profesjonalnej obsługi widowni, szatni w instytucjach kultury, ale też kolportaż programów i gadżetów. Torre Eventi to synonim profesjonalizmu, odpowiedzialności i zaangażowania. Nasz zespół to grupa młodych ludzi z pasją, których wyróżnia wysoka kultura osobista, kreatywność i indywidualne podejście do każdego widza. Nie ma dla nas sytuacji nie do rozwiązania.

Obsługujemy zarówno duże widownie (1500 osób), jak i bardziej kameralne sceny i ośrodki kultury. Pracujemy przy spektaklach teatralnych, konferencjach, koncertach i innych wydarzeniach kulturalnych. Mamy doświadczenie w pracy z dziećmi oraz spektaklach dedykowanych osobom dorosłym. Doskonalimy również nasze umiejętności poprzez liczne szkolenia np. w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, aktywnej sprzedaży czy pierwszej pomocy przedmedycznej.

Współpracujemy z największymi teatrami i instytucjami kultury, gwarantując obsługę i wsparcie na najwyższym poziomie!

 

Współpracujących instytucji kultury

wykwalifikowanych pracowników

Widzów obsługiwanych codziennie

zadowolonych Klientów

Zaufali nam:

Teatr Muzyczny Roma

Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza 

Teatr Studio Buffo

Teatr Lalek Guliwer

Teatr Ochoty

Europejskie Centrum Kultury Matecznik Mazowsze
w Otrębusach

Ośrodek Kultury Ochoty

Fundacja Impact

Teatr Na Woli

Mazowiecki Teatr Muzyczny

Stołeczna Estrada

Teatr Studio

Teatr WAM

Historia Torre Eventi

Początki działalności sięgają 2007, kiedy założycielka firmy – Agata Wróblewska rozpoczęła pracę w Teatrze Muzycznym ROMA na stanowisku bileterki.

        „Od samego początku fascynowało mnie, że pełnię niezwykle ważną rolę i mam bezpośredni wpływ na satysfakcję i zadowolenie widza. Wtedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, jak ważną rolę pełni obsługa widowni w teatralnym świecie”.

                                                          Agata Wróblewska

Firma Torre Eventi powstała w 2012 roku i od tego czasu dbamy o komfort widzów i jakość. Z roku na rok poszerza się zarówno grono instytucji, firm i przyjaciół ze świata kultury, jak i  nasza oferta usług, którą rozwijamy i dopasowujemy do naszych partnerów i ich klientów.

Elastyczne podejście do współpracy w zakresie obsługi widowni pozwala nam stać się pionierami i wyznaczać nowe trendy w tej dziedzinie, co spotyka się z uznaniem nie tylko samych partnerów, ale przede wszystkim widzów i gości – bo to oni są najważniejsi.

Serdecznie zapraszamy do współpracy
Zespół Torre Eventi  

Kontakt

Torre Eventi

Agata Wróblewska

Tel. 600 050 064

E-mail: kontakt@obslugawidowni.pl

Formularz kontaktowy

Zgoda

Zgoda

Zgoda

1 + 4 =