o nas
Torre Eventi posiada bogate doświadczenie i dedykowany zespół do obsługi spektakli skierowanych do osób dorosłych, jak również dla najmłodszego widza.DBAMY O JAKOŚĆ I WIZERUNEK KULTUry od ponad 12 lat!
Od ponad 12 lat naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja każdego widza i uczestnika wydarzenia kulturalnego! Oferujemy dedykowane usługi w zakresie profesjonalnej obsługi widowni, szatni w instytucjach kultury, ale też kolportaż programów i gadżetów. Torre Eventi to synonim profesjonalizmu, odpowiedzialności i zaangażowania. Nasz zespół to grupa młodych ludzi z pasją, których wyróżnia wysoka kultura osobista, kreatywność i indywidualne podejście do każdego widza. Nie ma dla nas sytuacji nie do rozwiązania.
Obsługujemy zarówno duże widownie (1500 osób), jak i bardziej kameralne sceny i ośrodki kultury. Pracujemy przy spektaklach teatralnych, konferencjach, koncertach i innych wydarzeniach kulturalnych. Mamy doświadczenie w pracy z dziećmi oraz spektaklach dedykowanych osobom dorosłym. Doskonalimy również nasze umiejętności poprzez liczne szkolenia np. w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, aktywnej sprzedaży czy pierwszej pomocy przedmedycznej.
Współpracujemy z największymi teatrami i instytucjami kultury, gwarantując obsługę i wsparcie na najwyższym poziomie!
Współpracujących instytucji kultury
wykwalifikowanych pracowników
Lat doświadczenia
Widzów obsługiwanych codziennie
zadowolonych Klientów
Zaufali nam:
Teatr Muzyczny Roma
Teatr Syrena
Teatr Studio Buffo
Garnizon Sztuki – teatr pozytywnych emocji
Teatr Lalek Guliwer
Teatr Ochoty
Europejskie Centrum Kultury Matecznik Mazowsze
w Otrębusach
Ośrodek Kultury Ochoty
Fundacja Impact
Agencja BrandNew
Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza
Teatr Na Woli
Mazowiecki Teatr Muzyczny
Stołeczna Estrada
Teatr Studio
Teatr WAM
Historia Torre Eventi
Początki działalności sięgają 2007, kiedy założycielka firmy – Agata Wróblewska rozpoczęła pracę w Teatrze Muzycznym ROMA na stanowisku bileterki.
„Od samego początku fascynowało mnie, że pełnię niezwykle ważną rolę i mam bezpośredni wpływ na satysfakcję i zadowolenie widza. Wtedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, jak ważną rolę pełni obsługa widowni w teatralnym świecie”.
Agata Wróblewska
Firma Torre Eventi powstała w 2012 roku i od tego czasu dbamy o komfort widzów i jakość. Z roku na rok poszerza się zarówno grono instytucji, firm i przyjaciół ze świata kultury, jak i nasza oferta usług, którą rozwijamy i dopasowujemy do naszych partnerów i ich klientów.
Elastyczne podejście do współpracy w zakresie obsługi widowni pozwala nam stać się pionierami i wyznaczać nowe trendy w tej dziedzinie, co spotyka się z uznaniem nie tylko samych partnerów, ale przede wszystkim widzów i gości – bo to oni są najważniejsi.
Serdecznie zapraszamy do współpracy
Zespół Torre Eventi
Kontakt