Kiedy mamy chwilę wolnego między spektaklami i innymi wydarzeniami… szkolimy się i rozwijamy potrzebne umiejętności do naszej pracy. Praca w obsłudze widowni wymaga wielu umiejętności i świadomości m. in. rozwiązywania sytuacji kryzysowych, aktywnej sprzedaży czy wiedzy na temat udzielania pierwszej pomocy.

Jakiś czas temu nasz zespół obsługi widowni wziął udział w szkoleniu STAND UP.

Podczas szkolenia w ramach kampanii społecznej „StandUp – sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych” uświadomiliśmy sobie i zwróciliśmy uwagę na to, w jaki sposób bezpiecznie reagować będąc Świadkiem/Świadkinią molestowania w miejscach publicznych oraz jak się zachować, kiedy osobiście go doświadczymy. Wiedza, którą zdobyliśmy na tym spotkaniu jest pomocna nie tylko podczas naszej pracy, ale i w różnych sytuacjach dnia codziennego. 

Szkolenie poprowadziła Pani Katarzyna – kierowniczka programu pomocowego w CPK Warszawa. Bardzo dziękujemy!

https://cpk.org.pl/stand-up-sprzeciw-sie-molestowaniu-w-przestrzeni-publicznej/